Reklamační Řád

Tento reklamační řád upravuje podmínky uplatnění reklamace služeb poskytovaných prostřednictvím webu onlineviza.cz, provozovaného:

Provozovatel:
OnlineViza.cz
IČO: 02302578
Sídlo: Dandova 2619/13, 193 00, Horní Počernice Praha 9
E-mail: info.onlineviza@gmail.com
(dále jen „poskytovatel“)

 

1. Charakter služby

Poskytujeme službu zprostředkování vízové žádosti do vybraných států na základě údajů poskytnutých zákazníkem.
Po obdržení a kontrole údajů podáváme žádost u příslušného úřadu a doručujeme výsledek (vízum nebo rozhodnutí) e-mailem. 

2. Reklamace služby

Zákazník má právo uplatnit reklamaci v těchto případech:

• došlo k nesprávnému zpracování údajů ze strany poskytovatele, což mělo za následek zamítnutí nebo zpoždění víza,

vízum nebylo doručeno ve lhůtě deklarované na stránkách,

platba byla provedena, ale služba nebyla vůbec zahájena.

Reklamaci lze uplatnit e-mailem na adresu info@onlineviza.cz.

3. Lhůty a způsob vyřízení

• Reklamaci je nutné uplatnit do 7 dnů od doručení (nebo nedoručení) víza.

Reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uplatnění. Reklamace bude řešena podle závažnosti případu formou:

o opravy služby, pokud to ještě je možné,

o vrácení servisního poplatku, pokud chyba vznikla na straně poskytovatele.

 

4. Omezení odpovědnosti

• Poskytovatel nenese odpovědnost za zamítnutí víza, pokud:

o zákazník uvedl nepravdivé nebo neúplné údaje,

o byl žadatel zapsán na seznamu osob nežádoucích nebo bezpečnostně rizikových,

o nastaly nepředvídatelné změny v imigrační politice dané země.

• Poskytovatel také nenese odpovědnost za technické problémy na straně úřadů cizího státu.

5. Kontakt pro reklamace

📧 info.onlineviza@gmail.com
Do zprávy prosím uveďte:

• jméno a příjmení

• číslo objednávky (nebo datum)

• popis problému

• případné důkazy (např. screenshot, kopii e-mailu)
 

📎 Tento reklamační řád je platný od 15.7.2025