Reklamační Řád
Tento reklamační řád upravuje podmínky uplatnění reklamace služeb poskytovaných prostřednictvím webu onlineviza.cz, provozovaného:
Provozovatel:
OnlineViza.cz
IČO: 02302578
Sídlo: Dandova 2619/13, 193 00, Horní Počernice Praha 9
E-mail: info.onlineviza@gmail.com
(dále jen „poskytovatel“)
1. Charakter služby
Poskytujeme službu zprostředkování vízové žádosti do vybraných států na základě údajů poskytnutých zákazníkem.
Po obdržení a kontrole údajů podáváme žádost u příslušného úřadu a doručujeme výsledek (vízum nebo rozhodnutí) e-mailem.
2. Reklamace služby
Zákazník má právo uplatnit reklamaci v těchto případech:
• došlo k nesprávnému zpracování údajů ze strany poskytovatele, což mělo za následek zamítnutí nebo zpoždění víza,
• vízum nebylo doručeno ve lhůtě deklarované na stránkách,
• platba byla provedena, ale služba nebyla vůbec zahájena.
Reklamaci lze uplatnit e-mailem na adresu info@onlineviza.cz.
3. Lhůty a způsob vyřízení
• Reklamaci je nutné uplatnit do 7 dnů od doručení (nebo nedoručení) víza.
• Reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uplatnění. Reklamace bude řešena podle závažnosti případu formou:
o opravy služby, pokud to ještě je možné,
o vrácení servisního poplatku, pokud chyba vznikla na straně poskytovatele.
4. Omezení odpovědnosti
• Poskytovatel nenese odpovědnost za zamítnutí víza, pokud:
o zákazník uvedl nepravdivé nebo neúplné údaje,
o byl žadatel zapsán na seznamu osob nežádoucích nebo bezpečnostně rizikových,
o nastaly nepředvídatelné změny v imigrační politice dané země.
• Poskytovatel také nenese odpovědnost za technické problémy na straně úřadů cizího státu.
5. Kontakt pro reklamace
📧 info.onlineviza@gmail.com
Do zprávy prosím uveďte:
• jméno a příjmení
• číslo objednávky (nebo datum)
• popis problému
• případné důkazy (např. screenshot, kopii e-mailu)
📎 Tento reklamační řád je platný od 15.7.2025